maandag 8 juni 2015

Haken stap voor stap - De halve vaste

Toen in 2007 mijn B een ernstig ongeval kreeg en daardoor lange tijd in het ziekenhuis en een revalidatiecentrum verbleef, begon ik met haken om de vele uren aan het bed door te komen. Verder dan "de halve vaste", "het stokje" en het maken van een mooi gesloten rondje kwam (en kom :)  ik niet maar daarmee kun je al de leukste creaties maken.




Hoewel er al meer dan genoeg op internet te vinden is om te leren haken (zowel op foto's als video's), vind ik mijn blog pas compleet als ik er zelf ook wat haaklesjes op heb staan. Om actief mee te doen in de virtuele wereld van RoosjeMijn is kunnen haken  namelijk een must.  

Dus koop  een haaknaald en een bolletje goedkoop oefengaren bij de Wibra en haak mee: (Als je op de foto hieronder klikt krijg je grotere foto's te zien - en pas op, het is verslavend :) 





























Heb je meegedaan en je eerste proeflapje af? Leuk hè :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten